torsdag, januar 13, 2005

anger be gone!!!

okei kan kanskje innrøm at det e min feil at eg ikke gjor det så bra på eksamen... trur egentlig ikke eg og ntnu går så godt overens. vi husk jo alle fadesen nedpå gløshaugen. forbanna arvid holme...

ellers har det gått tålelig okei på alle andre eksamena. med den lesinga eg har gjort og med det oppmøtet eg har hatt i høst kan man ikke be om meir... spørsmålet e om eg muligens kan gjør det bedre? eller får eg ut det beste av mitt begrensa potensiale? Ability: 75, Potential: 80? kanskje kanskje. ska prøv å gjør det bedre den her våren, men no får eg jo enda en eksamen å forhold meg tel. forbanna dragvoll. kem faen e det som vil ha forelesinge på dragvoll? syke folk!!

oppmøte på forelesinge i år e veldig bra!! sikkert rundt 80-90%. har bare vært borte i velferdsøk, og det tar eg jo trossalt opp så det går vel bra?

Idag våkna eg opp av meg sjøl, 10 min før eg sku stå opp. heldigvis, for telefon hadd slått seg av på et merkelig vis i løpet av natta og når eg etterhvert fikk den på va kl 6 tima bak.

hadd et merkelig tsunami-mareritt inatt, for første gang. sorry stian men du dødd... eller e missing.
har ellers vært en handyman idag og hengt opp to dvd hylle på veggen min. helt aleina uten nån si hjelp. Drill-kassen som eg fikk av han pappa e som en gave fra Gud. eg bære skrur ting opp og ned heile tida...

no ska eg gå å preparer en fiskegrateng med et par poteta. og stjel han lauvbakk fra ho piffa. ho kom å tok han i fra meg for en time sia.

ellers e det snart helg og på lørdag har ho johanne bursdag. det burde bli 1/3 artig. trur ikke det bli like "steinerskolat" som i fjor... (knock knock)

1 kommentar:

Anonym sa...

præhæ, strauk du? neida, føl med deg og ska tenk på deg i heile natt. eg kjem på raggabalder! hip hop hooray, hels steiner og bønna og ragga m. uffin og alle de andre, hilsen en totalt sliten og edru danski crankaloodenz.