tirsdag, januar 11, 2005

min farne!

hakkabakka
tirsdag og andre skole dag e snart over...
første forelesing i Sport og Markedsføring idag. Virk som et interessant fag, som kan bli artig å følg utover våren. Tidspunktet (12.15-15) virk jo også overkommelig. så rekk eg kanskje å fær heim å se home and away etterpå og.

sto opp kl 11 og barbert meg idag, for første gang sia juleaften eller nå sånt. kjenn meg ikke helt igjen, men men. sku ha ønska eg kunna ha bart.
etter det for eg heim og vaska stua og rydda litt på rommet. montert bl.a. mi nye hylle som eg ska heng over døra. det bli så pænt.
spist middag til svigermor idag, kjøttkak i brunsaus. det va nydelig godt. også sa lille Rebekka (lillesøstra tel Kathrine): min (rol)farne! verdens søteste baby....

pistoleros...
gled meg ellers masse tel ragabalder 28.01 .... wuhu

Ingen kommentarer: