mandag, juni 27, 2005

all work and no fun...

halla halla hallais.... rolfskidudelibowski e telbake...

no etablert i nordland, rettere sagt finneidfjord og mo i rana. sommern e kommet og det e jo ensbetydende med jobbing, middagshvile og uhorvelige mengda med football manager som eg må "ta igjen"...

har vært heime i snart et par uke (eller e det tre?) og har jobba sia torsdag 16. juni. da va det å stå å huk sekka på toranes-kaia tel langt på kvelden, og så på'n igjen på fredagsmårran.

mandag begynt eg på rana metall og blei sendt rett på renseanlegget, for å gjør samme jobben som eg gjor i fjor: sitt å hør på radio og hekt på en sekk og trykk på en knapp. flotte greier!

sia eg hør så mye på radio, ska eg iløpet av den her uka anmeld sommerhits'n som spelles på petre.. i tillegg ska eg kår petre's dårligste radioprogram.
de som lur på ka som bi å skje må følg med.

ellers e alle eg kjenn enten på vei tel roskilde eller på plass i roskilde, så eg får fin tid tel å bli kjent med meg sjøl på....

snakkes...

4 kommentarer:

Liv sa...

æ e ikke på vei t roskilde... glede mæ t p3anmeldinga!

Rolf-Arne sa...

nei, men du e ikke på mo/finni heller vettu

Liv sa...

hehe, ok. takk for at du opplyse mæ, va sanneli ikke helt sikker... men vettuka? nettet ble mye raskere etter at dataen din ikke va her lenger :p

Rolf-Arne sa...

seff... oh lol