tirsdag, juni 28, 2005

feel good hit of the summer...

nigeria vant....

ja musikken på vår kjære petre e no nåkka for seg sjøl. hvis man hør på radioen gjennom kl 0730 - 1400 om dagen e det dessverre ikke så veldig stor variasjon i musikken, og den som spelles e som regel heller tvilsom.
som tidligere annonsert ska eg prøv å kartlegg/anmeld årets sommerhits.

trur jammen eg må bynn med to av de eldste på lista mi; Big Bang m Saturn Freeway og Turboneger m High on the Crime. Har egentlig aldri vært nå fan av nån av bandan, sjøl om eg veit at dem lag bra musikk, og High on the Crime e jo en meget bra sang. Den siste Turboneger plata e også veldig bra syns no æææ. Saturn Freeway e en veldig koselig og fin sang, og et friskt avbrekk fra mye av den andre driten som spelles. E sammen med Feel Good Inc. (Gorillaz) høydepunktan av sommersangan. Dem bynn forsåvidt å bli litt "gammel" no, og det vil ikke forbaus meg om det kjem en ny tune iløpet av de nærmeste uken. Kanskje "Dirty Harry" med Gorillaz? Kanskje "All my friends are dead" med Turbon.? kven veit?

Ellers har Alexander Schau vært vikar i petre morgen de to siste dagan og det har vært veldig bra. idag introdusert han Prince, "han er 1.20 og går i silkebukser." Priceless..

ellers har søster Marit solgt huset idag, så no må eg snart finn meg en ny plass å crash... no som eg nesten hadd slådd meg tel ro her...

Ingen kommentarer: