tirsdag, mars 28, 2006

storby'n

fredag 0550 hoppa eg ombord på nsb's rute mellom trondheim og oslo. bestemt meg et par daga i forveien for å besøk søster Marit i helga.
togturen gikk fort, sannsyneligvis fordi eg sov heile turen, og når eg va vel framme i storbyen traska eg rundt på det berømte OsloCity. det va ikke så lol, så eg gikk på harvey's rett utafor og tok meg ei øl. på bordet ved sia av meg kom ingen ringere enn cast å slo seg ned. det va det største øyeblikket i mitt liv.

lørdag va vi på kino og så V for Vendetta, nå eg vil anbefal tel alle.

idag, tirsdag, for eg oppover og va i trygge fine trondheim igjen allerede kl15.

etter at eg kom heim har eg klart å spis grandiosa, se my name is earl og prison break. akkurat no driv eg å vurder om eg ska fær tel byen. har litt løst.... men han dranker-daniel vil ikke vær med

1 kommentar:

Anonym sa...

Takk for besøket...
SØS