lørdag, januar 01, 2011

Dag 92: wait what????

Da var dagen kommet... bunken med ubrukte t-skjorter er tom. Jeg har brukt alle.

Jeg satte meg et hårete mål i september om å bruke ei ny t-skjorte hver dag uten å bruke den samme to ganger før vi kunne skrive 2011. Jeg trodde ikke det skulle gå, og at jeg kanskje kunne komme meg til noen dager uti desember, men jaggu klarte jeg det ikke på dagen.

Jeg har funnet ut mye om både meg selv og t-skjortene mine, og det viser seg jo at jeg har en eller annen historie eller spesiell tilknytning til de aller fleste t-skjortene mine. Noen skal jeg nok kvitte meg med, men det kan bli vanskeligere enn jeg hadde trodd på forhånd å finne de som skal vekk.

Til sammen har det vært rundt 2900 hits på bloggen min under prosjektet, noe som jeg vil kalle veldig bra. VELDIG bra.

De mest populære innleggene har vært Don't mention the war, Ziggy Stardust og Den Femte Statsmakt, men det mest besøkte innlegget har overraskende nok vært min tullete anmeldelse av et besøk på Gyda gatekjøkken i april 2008.


Det viser seg nemmelig at forferdelig mange søker på "Gyda Mo i Rana" på Google.


Til slutt vil jeg bare takke alle som har fulgt flittig med de siste tre månedene og for alle tilbakemeldingene jeg har fått. Jeg tenker mye på hva mitt neste prosjekt skal være. Kom gjerne med noen tilbakemeldinger.

Spørsmålet nå blir hva f... skal jeg ha på meg?

3 kommentarer:

Katrine sa...

Lag klea av knekkebrøpakkan!

AK sa...

eg savn bloggoppdateringe :(
Finn nakka anna å blogg om, eller kjøp nye skjorte ;)

Rolf-Arne sa...

ja eg e litt i villrede sjøl :/