søndag, mars 06, 2005

iskald i skogen

jussses.
ja har ho kathrine fått en 3 ukers ban fra alkohol. det e greit at det e lov å bli full og alt det der, men fredag tok kaka... ho e også "utestengt" fra tøhnna på ubestemt tid. so says tha law of hanssen...

kameraet mitt begynt forresten plutselig å verk igjen etter å ha tat siste bilde i april/mai en gang i fjor. merkelig men hyggelig... veit ikke helt kor lenge eg trur det bli å hold, men hver dag ekstra er en fest som dem sei i trysil...
fredag va vi asså på tøhnna etter et lite vorspiel tel meg først. marthe, piffa og kristian teama opp med meg og kathrine og etter å ha sett idol og det der tok vi bussen opp tel moholt i halv elleve tida... på prinsen kom det en michellin-mann inn på bussen. det va voldsomt festelig. han va innpakka i bobleplast og en eller anna kvit drakt, så eg satt stort sett å smalt plasten på han... hurra
vel... på tøhnna klart ho kathrine det igjen... vi va heime kl01, fordi ho sov, duppa, svima av og lignende. eg rakka aldri å bli superfull en gang...

hufff
og no e det fuckings søndag og den forbanna oppgaven i innovasjon og tenknologi ledelse ska vær inne i mårra. problemet e at ingen av oss har skreve nån ting... save me jebus!

Ingen kommentarer: