tirsdag, mars 01, 2005

slow poison

ah.. mandag... eller kanskje det e tirsdag ... iik

helga va over på et blaff... kan ikke husk å ha gjort nå, men eg veit at eg ikke har drukke. så kamp på lørdags ettermiddag veit eg.. og stort sett heile søndag gikk med tel å rydd og vask kjøkkenet. no e det så fint å ryddig at å...

va faktisk på skola i går, men typisk nok va det ikke nå forelesing. vi har selvfølgelig en jævla semesteroppgave i det der kuk-faget eg tar og, så vi må no rabbel ned nå skit på det og. e det ikke nok at eg ikke klar å skriv nå på bachelor'n men må slit på et totalt uinteressant fag i tilleg.. mafacka

daniel rengt no nok en gang på lørdag, men den her gangen va han ikke så gla... "uuh eg heit daniel og e så tøff... eg bor på mo og jobb i en barnehage" fuck you og heile selfors med deg... neida..

katrhine minna meg på at idag e det blitt mars, og sjøl om eg va fullt klar over det frika eg litt ut... vi snakk no om to måna tel oppgaven ska inn, og idet eg skriv det her frik eg enno meir ut... fuck

Ingen kommentarer: