torsdag, mars 10, 2005

oh joy

så herlig det e å lev og vær glad... hvis du ikke e meg da... først en liten minor set-back på hjemmefronten... så får vi hør at vi ikke fikk drømme leiligheta i byen fordi han der mathias østvik sku ha den istede, så ryk united ut av champions league med forferdelig slapt spell, så går chelsea videre etter hårreisende forsvarsspell. 8. mars 2005 va ingen stor suksess. det va dog et par ting som va bra. en fin trøst fra kathrine + at han pappa ringt å spurt om vi villa ha saab'en hvis "nån betingelsa" blei oppfylt.... JAAAAAAAAAAAAAAAAAA! ska vel kanskje få den skilta tel påske og ta den nedover når det bli no bært her i byen og omegn...
da gjeld det bære å få i cd-speller og anlegg så kan vi (les: r-a og daniel?) bynn å rån i trondheim med dirty oppland igjen... sånn som i gamle daga...

no e eg no også bynt å pakk sammen sakern mine på hybeln min. ska få fløtt oppover hit så fort som mulig. har fått nok av de der fuck-ups'n der nede, og i går fløyt det over i den altfor fulle koppen... makan tel oppførsel fra "voksne" folk... lang historia... eg vant! trur eg...

og idag har eg faktisk vært på tupperware party... va egentlig ikke så veldig gira på det, men trur resultatet av d, enda så merkelig som det egentlig e, blei bra... mått nesten pass på at ikke ho kathrine handla opp nasjonalbudsjette vårres og da...

raiiit

1 kommentar:

Anonym sa...

elske dæ <3