torsdag, mars 31, 2005

lenge sia sist

jajaja... påsken e over og alt e vel. etter påske føl eg meg som en ny og bedre mann. det har gått opp et lys for meg om at eg må begynn å gjør ting som eg ska og at det ikke bare går ann å lev i sus og dus. dvs slutt på det meste av fjaseriet framfor pc'en og dotrt sett kun bruk den når det e skolerelatert. hittil har eg vært veldig flink syns eg sjøl i hvertfall.
no e stort sett alt ferdig fløtta og. eg har utrulig/ufattelig masse saker og ting. eg visst at det va masse, men at det va så gæli hadd eg aldri trudd... rommet e overfyllt, og det samme e gangen og trappa og. sats på at det bli litt meir orden over sakern etterhvert.

men men.. no ska eg skriv litt på bachelorn... har forresten sendt ut maila tel masse klubba og fått svar fra molde om at dem vill hjelp til... hurra. enno så kritisk eg e tel den der landsdelen e det faktisk bære viking og molde som har svara på mailan mine.

eg bi vel sikkert å legg ut nå bilda fra påskeferien på hjemmesida mi etterhvert, og kanskje eg legg ut ei lita oppsummering her og.
ellers e det tøhnnafest på lørdag, og den her gangen trur eg jammen at eg ska vær der litt lenger enn kl 1...

schn

Ingen kommentarer: