lørdag, juli 02, 2005

hete

gud bedre kor varmt det e...

kan ikke tru at eg får søv nåkka i den her varmen. eg som e så tjukk i tillegg...

ja livet går videre i fine fine nordland, der midnattssola aldri går ned... har no jobba i to uke på rana metall + to daga på kaia, og kjenn at pengan strøm inn. sia eg stort sett ikke gjør anna enn å ligg på sofaen og sov eller e tel ho marit går det ikke så mye penga ut igjen, så det her lov bra. trur kanskje eg ska kjøp meg en laptop når høsten kjem, i tillegg tel nytt dig. kamera ()
det bi nok bra!!

har kanskje ikke skrøte så mye av meg sjøl enno. fikk en (litt) overraskende A på bachelor oppgaven... va forsåvidt klar over at eg hadd skreve en bra oppgave, men e det nå eg har lært meg opp gjennom tida som student så e det å aldri - ALDRI - ha store forhåpninge om at nåkka har gått bra. da bli man bare skuffa. gå ut i fra at du kanskje får en D eller maks C så bli du ikke så skuffa når du får det, og super glad når du faktisk får nå bedre. ikke nok med at eg fikk A på bachelorn, så fikk eg det også på Innovasjon og Teknologiledelse. det kom også litt overraskende på. kan ikke husk at det gikk så bra. i tillegg fikk eg to C'a på Velferdsøkonomi og Sport & Markedsføring, E på Driftsregnskap og budsjettering (trudd kanskje eg kom tel å stryk, og e godt fornøyd) og tilslutt F (stryk) på Etikk. ironisk nok fordi eg ikke juksa på eksamen... ska ta etikken opp igjen i august ser det ut som, så da kan eg faktisk vær ferdigutdanna tel jul, bare et halvt år etter plan. det villa nok ikke mange trudd nei... inkludert meg.
eg har forresten meldt meg opp som fadder igjen. for tredje år på rad. raille.

dagens anmeldelse av "feel good hit of the summer": Amy Diamond - What's in it for me. en merkelig sang... ho e visst født i 1992. "it's so gonfusing...." spørsmålet mitt e: ka gjør ei svensk 13 år gammel jenta på norsk radio 1 gang kver tredje time??

ka bi det neste? schnappi? og ka faen betyr gonfusing?

1 kommentar:

Liv sa...

aaaah! laptop!! :D brabra!!