tirsdag, desember 20, 2005

målsetting desember 2005

eg ska no ha en kritisk gjennomgang med meg sjøl over målan eg satt meg i slutten av november:
mål 1: spis sunner - potet og grønnsaker 3 gang i uka
mål 2: drekk mindre - 2 gang før jul (jul--> før eg fær heim)
mål 3: les meir - vær godt forberedt tel eksamen
mål 4: tren meir - jogg 2 gang i uka
mål 5: stå tidliger opp - aldri seiner enn 9
mål 5 modifisert utgave: aldri seiner enn 19

resultat:
mål 1: klar stryk, har vel aldri spist så lite grønnsaker og potet. kan egentlig ikke husk anna enn å ha spist godteri tel columbo kver mandag
mål 2: bestått! drakk helga før eg hadd bursdag og no på fredag. på bursdagen min drakk eg to øl men det tell ikke. bra jobba hanssen.
mål 3: har faktisk lest veldig mye, og vært godt forberedt tel eksamen i år. unntatt den første tydeligvis. men eg lest det eg hadd, og va ikke klar over at det va meir i pensum. bastardo.
mål 4: ikke vært en eineste gang anna enn når eg og han frode sto tidlig opp og jogga en gang. men det va i november. kjem sterker etter nyttår
mål 5: nei og ja... somewhere in between.

alt i alt har det vært ei fruktbar eksamenstid. lært mye nytt. fant ut at anvendt mikro ikke va vanskelig i det heile tatt og at eg ikke burda grua meg og utsatt det tel siste liten... men den leksa har eg egentlig lært i 9 semester no...

står eg på mine tre eksamena no så e eg faktisk ferdigutdanna...

Ingen kommentarer: