torsdag, desember 08, 2005

nettavarius

jeeei vi har nett. etter nett-tørke etter bonnie chen-fadesen så regn det no nett over oss.

no går eg mot eksamena på løpende bånd her, og trur kanskje eg bynn å bi ett eller anna som lign på nervøs. må lær meg å regn mikroøkonomi. trur det kan bi rart.

ellers har eg hatt en forferdelig dag i går, som eg ikke vil snakk om, og en ganske mye bedre dag i dag. the things i've seen...
alt tippa jo over når united i tillegg klart å ryk ut av champions league allerede i gruppespellet før første gang sia 94.

idag sov eg ganske lenge, ettersom eg va våken i 22 tima i går. prøvd no å les litt etterhvert, uten den store suksessen. men men. når eg no etterhvert sku lag spansk gryte tel middag, så klart eg først å sett på plata kor vannkokern tel han geir ove sto oppå. så den smelta ganske mye. har litt ondt i hodet etter å ha stått over plast eimen. når eg så sku lag den forbanna retten, va det jo stort sett bære sopp i... så eg heiv den og improvisert litt. grovhakka tomata redd jo alltid dagen, så det blei ei ganske spesiell gryta med kalkunkjøtt og div greier.
mmmmmm

1 kommentar:

Liv sa...

kanskje du bare ska hold dæ t 2-minuttsgrandiosaen?