lørdag, desember 31, 2005

nytt år

ai ai. jula e snart over. hvis eg hadd hatt nå å gjør etter nyttår hadd eg kanskje blitt litt lei meg.

jula har forsåvidt gått ganske fort, men det e jo ikke så rart, sia den trossalt bare e ei uka + -
syns det har vært ei flott jul igrunn. frode e skyldig meg ei kasse øl. fått mange fine gava, været har vært utmerket. har stort sett vært i godhumør hver dag. eineste skår i julegleden e jo selvsagt chelsea. og forsåvidt l'pool. når ska chelsea gå på en smell? sats på 2006.

juleaften gikk for seg som den bruk å gjør. ribbe og gava. 1. juledag blei det stor middag når myklebusten (onkel, tante og søskenbarn - aka tvillingan) kom på besøk. da sto kalkun på bordet, nåkka som ALLTID går bra med. 2. juledag e jo den tradisjonelle ut-dagen, som va omtrent som forventa. det va ei stund sia eg har sett har per-øyvind spy, så det va jo på tide igjen. ellers skjemtes kvelden bitte-litt av en overstadig full ørjan som heiv oss ut veldig tidlig.

tredje juledag fikk eg besøk av kathrine som kom fra ørnes. vi va masse ute på finni, og eg fikk vist masse ting som vi brukt å gjør når vi va små her rundt om kring. fikk bl.a. inn en tur på fjellet og litt sparkekjøring. arti arti.
onsdag og torsdag spist vi familiemiddag, og fredagsmårran for ho kathrine heimover igjen. og eg måkka altan tel ho farmor. hardt hardt arbeid.

idag, nyttårsaften har eg gått rundt å venta på united kampen, som eg sørgelig nok bare får følgt via vg-nett. men resultatet blei bra :)
om en times tid ska vi opp til min gudmor og gudfar og spis og se på raketta. så regn eg med eg hiv i meg ei flaska vin for å få døyva nervan og får sov

godt nyttår
målsetninge for det neste året og ei lita blog oppsummering kjem like over nyttår.

Ingen kommentarer: