mandag, januar 30, 2006

gjøremål

nån daga går ikke akkurat som du har planlagt dem. idag, feks. hadd eg tenkt å sov lenge. tel kl 12 ca. istede blei eg vekt av han frode pitte litt over kl ni med den gledelige nyheten av at vi hadd fått nettet telbake. sia eg allerede va oppe syns eg faktisk ikke, til min store overraskelse, at det ikke va nå vits å legg meg igjen. så eg satt å surfa litt, og lest litt om ka som har skjedd i verden sia torsdag. musliman hat oss visst.

videre spist eg frokost, og satt meg i bilen for å fær på skola. der fikk eg bekfrefta at eg kan ta fag, sjøl om eg har fått bachelor-grad, og booka time for å hør koffor eg fikk så dårlig karakter på anvendt mikro eksamen min. bastards.
eg heiv meg i bilen igjen og kjørt opp tel dragvoll, kor eg heiv på meg joggeskoan, og shorts og heiv meg på 3d-mølla. sprang 5k på 30 min akkurat.

de siste timan har eg brukt tel å rydd på rommet, og se gjennom klesskapet mitt for å se om det va nå klea eg ikke trengt lenger. eg e ikke kjent for å la vær å sammel på ting, men idag klart eg endelig å hiv ut de rare skjorten som har hengt der i 5 år uten å bli brukt tel anna enn gags. eg e veldig stolt av meg sjøl.


da va dagen endelig kommet. eg kvitt meg med klea eg ikke bruk eller har bruk for Posted by Picasa

No har eg akkurat hatt besøk av Kathrine og Piffa, som sikkert slit seg oppover Nyvei-bakken, mens eg sett inne på det fine varme rommet mitt å hør på beatles

Ingen kommentarer: