søndag, januar 01, 2006

godt nyttår compadres

året 2006 start med at eg kjed meg....

idag tidlig for søster marit ned tel oslo med han sigve, og lille tellus, så no e eg aleina heime. dvs mamma og pappa e også heime, men eg e eineste "unge". det e litt kjedelig, og eg regn med det bi litt meir tv-titting de nærmeste dagan enn det har vært tidliger i jula. no som han tellus ikke e her, bi det neppe så mange gå-tura på meg heller. heldigvis har vi nett heime sånn at eg har nån å klag tel.
har fått lasta ned litt ny musikk idag, sånn at eg har hatt nå å gjør; bl.a. siste kanye west plata som foreløpig høres ganske bra ut. har hørt den nån gang fra daniel sitt rom, men aldri for mæ sjæl. tok med litt wu tang.

sett inne med tanken på å sett meg nån mål for januar, men det e litt vanskelig når eg e heime, og ikke i trondheimsmodus. ska i hvertfall bynn å tren, sia eg e bitt så tjukk.

ellers anbefal eg
www.sofn.com
for dem som har lite å gjør

Ingen kommentarer: