mandag, januar 16, 2006

helga

ja no e no første helg i det nye året over. den første eg e i trondheim i hvertfall. fredag va en rolig dag. frode for på hyttetur med nå samfundet opplegg, så da blei det no litt stiller enn vanlig. marit&sigve&tellus va i byen i helga. sku i 30-års laug. vi va på dolly på tiller og spist pizza. mmm. også va vi et par tima hos dyrelegen for å se om tellus va syk. det jobba en meget pen liten pike der, så eg trur eg må få meg et dyr med kronisk sykdom så eg kan bynn å heng der meir. geir-oberst va på vorspiel hos nå tremenning eller nå sånt, og så verdens fineste dama. ho va visst lammi en mc-dude og bor i bøchmans-veien. eg og danski va heime og så den eminente filmen Dark City (jennifer connelly). sikkert bra for sci-fi fans. men det at ho angel fra home&away va med og naken løfta filmen opp på et høyt nivå likevel.

lørdag starta med å se city-united på 3L lammi kathrine. det va ikke nå arti. nok om det. utpå kveldingen bynt alkoholinntaket og kom telbake tel godt gammelt nivå. eg og danski for tel han thor-christian, som va heime på perm og dama, og lammi dem og ei anna tøs for vi på 3b. daniel blei dårlig og for heim tidlig, så da teama eg opp med stian og company på søstrene karlsen. det va fiiiiiint. fulgt en pike heim og satt kurs mot rorbua og va heime litt over 4, full og fornøyd. va ute å dansa litt, men prøvd å la vær.

idag har eg ikke gjort mye. lå i senga å så 70s show mange tima. også har eg spist taco og sett clerks. resten av kvelden har eg spella fm.

meir detaljert skriv eg ikke, sian det sikkert ikke e nån som les det her uansett.

og stål e på vei opp i eliteserien

Ingen kommentarer: