fredag, februar 18, 2005

ach der liebe

prøv meg igjen etter at han daniel har gjentatte ganga syka meg ut fra å skriv...
det skjer så mye i trondheim at eg får ikke tid tel å skriv ned alt.
sia sist hadd vi partej på fredag hos oss. piffa fyllt år så det va masse rare folk der, bl.a nå isifit folk som ho lena dregd med seg.
utover kvelden blei det tydelig at målet mitt for kvelden va å se kor mange gang eg klart å løft ho piffa. en gang for mye. unnskyld...

lørdag va eg temmelig dårlig, fram tel i seks tida når vi sto opp. "i'll never drink again"... ha ha

ellers har uka gått fort. har spella mye fm, og skreve lite eller ingenting på oppgaven min. etter eg installert xp får eg ikke installert office så det e ikke mi skyld! vant forresten the double i første sesongen min. hurra...

no e det fredag og eg e faktisk på skola for andre gang den her uka. imponerende. ihvertfall sia eg ikke har nån forelesinge idag. blææææææææææææææææææææææææææh

ja ja ... halv tre e det fotball, åtte e det idol, og ti e eg sikkert gangske full...
veldig glad for at eg slutta på frakken, så eg kan bruk penga igjen...

og daniel, hvis du reng, så ikke skrik

1 kommentar:

Anonym sa...

...to ganga for mye....