søndag, februar 06, 2005

om meg


meg i en alder av ... vel... ikke så gammel Posted by Hello

har glemt å fortell om kem som skriv inn de her grusomme ord, i tilfelle ingen av dokk veit kem eg e...

Rolf-Arne Hanssen
født 10.12.l981 i Finnsnes i Troms
oppvokst på Finneidfjord, Nordland ca 2,5 mil sør for mo i rana
En store-søster og en store-bror (marit og per-øyvind)
en fotball karriere som består av
Finneidfjord IL (barndom -> konfirmasjonsalderen)
Båsmo & Ytteren IL (1997-1998 eller 9)
Hemnes IL A-lag (1999)
IL Stålkameratene (1999-2000)
ellers fast inventar og selvutnevnt lagkaptein på FK Fotball som herjer vilt i Trondheim.

Bor altså i Trondheim i Ilevollen 3c men ska fløtt i løpet av våren tel Gamle Åsvei 5 for så å fløtt en gang tel tel ei ny leilighet lammi Kathrine som da e kjæresten min.
Går 3. klasse på Trondheim Økonomiske Høgskole og spesialiser meg innenfor Sport Management. hi hi. hold for tida på med en bachelor oppgave som bli nevnt titt og ofte.
E også med i Tippelaget PRIL.
Ivrig United fan.

Ingen kommentarer: