onsdag, februar 02, 2005

lost

hmmm
halveis i første sending av "lost"... veit ikke helt ka eg ska tru. etter en sånn serie som 24 ska det litt meir tel for å imponer meg. og det kan verk som om det e en dinosaur eller kanskje fenrisulven som rav rundt og skap kaos på øya... merkelig...

no har vi forresten sagt ifra tel huseieran her at eg bi å fløtt inn hit i mars en gang... det va litt skummelt men det gikk no bra. får forresten leid ut min hybel fra 1.april, så regn med å ha fløtta inn her før påske eller nå sånt. (lur på kor alle tingan ska stå?)

ellers driv eg no på å ska skriv på bachelor-oppgaven min om dagen. det går ikke bære bra. veit ikke helt ka eg ska skriv, så det går veldig sakte. veldig sakte. men regn med at når det først løssn så bi det bra...

men no trur eg jammen eg ska spis litt ostepop og bli tjukk...

1 kommentar:

Rolf-Arne sa...

lost sug