søndag, februar 06, 2005

mido...

yo yo...
nok en uke over. ikke så mye gjort den uka her heller. som vanlig.
må bynn med å gratuler min kjære søster marit med ny jobb. endelig kan du fløtt fra dumme dumme mosjøen.
hatt ei rolig og stille helg. fredag va vi å spist middag tel mora tel ho kathrine og hadd en rolig inne-kveld. godt etter alt kjøret som har vært den siste uka. hold på med bachelor oppgaven. det e ikke så enkelt å skriv om nån ting man egentlig ikke har peiling på. fredag klart eg endelig å fær på biblioteket å gå lånt meg ei ekstra bok, men den skjønn eg ikke så veldig mye av. damnation.
va også å spella fotball på fredag, og med unntak av ei trening eg hadd lammi Hemnes IL i 1999 så har eg nok aldri spella dårliger. scora ett mål så det va jo hyggelig.
må forresten takk en halveis skrikende halveis gapskrattende daniel som ringt 5 gang på fredagsnatta. what are you on, mate?
lørdag laga vi en ypperlig pizza. den beste eg har prestert her i trondheim i hvertfall. vurdert så å fær ut å drekk litt utpå natten, men revurdert og gikk en tur istedet. en alkoholfri helg (med unntakt av 1/2 liter tel kampen).. godt... ska ta det hardt igjen neste helg tel dokk som syns eg soft..

søndag toppa ei fin fotballuka seg med en fin 2-0 seier over b'ham på lørdag også klart city å spell uavgjort mot chelski. har kanskje ikke nevnt sesongens beste kamp på tirsdag... mot arsenal.... 4-2... wuhu...

Ingen kommentarer: