søndag, februar 20, 2005

sigurd pettersen

oi oi for en kjempe bom!!

no e helga snart over igjen...
etter å ha vært oppe kjempe tidlig fredag valgt eg å døyv trøttheta med tuborg. eg og kathrine va ute aleina og det gikk overraskende bra. ingen krangling eller nå... men vi datt på isen på vei heim.. glatte sko...

va egentlig ganske tidlig oppe på lørdag og, men da va formen litt værre enn dagen før. spist 1 l tomatsuppe og så fredagens episode av home and away på video og slappa en del av. utpå kvelden va eg og K på O'learys og så everton-united (0-2) og så for vi heim og spist taco og så who framed roger rabbit. fortsatt like bra. idag va vi oppe ca kl 1030. veldig merkelig og eg ser fram tel ei uka med masse soving og forseint komming. hurra!!
idag prøv og også å gå med brilla store dela av dagen, sia eg e så trøtt at eg ikke ser nå...

e også veldig skuffa over at han daniel ikke ringt og fortelt kor gla han e i meg i natt... det e ikke lørdag uten deg daniel...

ellers e det lite saftige nyheta... kine e lammi skrike-kjæresten igjen og yngve bruk lua inne...

Ingen kommentarer: