søndag, april 17, 2005

ach dette kloke hodet...

ja da va helga snart over igjen...
fredag blei brukt tel å spell fotball og vær oppe hos mora tel ho kathrine. vi fikk god mat og is, også så vi idol og ho kathrine sydd kjolen sin.
lørdag va vi en tur i byen å shoppa litt nødvendige ting. ingenting tel meg faktisk. og etterpå va vi (eg, kath, daniel og rebecca) på lian-vannet. og hunden også da. det va kjempefint vær. hurra. utpå kvelden rydda vi og gjord i stand huset tel fest. drakk min del med øl i hvertfall.. og så klart eg kunststykket å dett ned trappa. trur eg bomma på trinnet, og bære seila nedover på rygg og ræv i ei helvettes fart. e temmelig forslått idag... når vi no kom oss ut for vi for å stå i kø på vista. det va så artig... trur vakten blei litt lei han der frekke fulle nordlendingen som sto og va spydig i køen, så dem slapp oss no inn etterhvert.
det va ikke så über-artig på vista, men det gikk no greit. vestlandsfanden2 va no og der faktisk, uten at det kom så mye vettugt ut av ho...

og idag har eg ikke gjort så mye. sett en cantona-dvd, united-n'castle (4-1 jeeei), spisa taco og sett band of brothers (for 4. gang trur eg) og vaska opp og spella geni. det va kanskje litt mye likevel...
eg vant forresten, tel kathrine sin store fortvilelse, så eg e no forvist tel rommet mens ho sett å skrik og klag på kjøkkenet over at eg "fikk så lette spørsmål" og "det e da ingen andre som veit det!" osv...

heldigvis e eg en god vinner...

PS! real football managers don't need food, 4 Days, 13 Hours, 18 Mins...

Ingen kommentarer: