tirsdag, april 12, 2005

grad av åpenhet

ai gustavo
så va dagen kommet... første treningskamp... det her kjem tel å bi helt forferdelig... håp eg ikke ska spell...

dokk les no ordan av en fotballspeller helt blotta for selvtillit. kondisen min og teknikken min (som va SVÆRT diskutabel fra før) kan neppe ha blitt bedre av å ikke ha spelt organistert fotball sia år 2000 før eg for i millitæret). bi neppe nå bedre av at eg har et fabelaktig gnagsår på høre hæl og ikke får på meg andre sko enn de kjempegamle converse skoan mine...

ellers har eg fått en av veilederan på skola tel å se over spørreskjemaet som eg trudd va ferdig.. det va det ikke. trur kanskje det bli litt lite oksygen her i rommet etter nån tima så eg ikke forstår og ser helt ka det e eg skriv... makan!

hoff...
no må eg spis...
break a leg, hanssen...

Ingen kommentarer: