mandag, april 11, 2005

blø mann blø

uæææææææææææææh....
det e så kjedelig å skriv.... så utrulig kjedelig.... men no har eg faktistk kommet ganske mye lengre enn sist... problemet e at det her aldri kan bli ei heil oppgava? wot wot?

ellers har eg vært veldig sløv med å skriv i bloggen i det siste. sorry mates... men med det nye belønningssystemet eg har laga tel oppgaven min så bli det rett og slett ikke tid. når eg har vært flink og skreve får eg lov å spell litt FM.... det e systemet, og det har faktisk gådd ganske bra. eg e så flenk...

sia sist har eg blitt litt meir langhåra og litt meir skjeggat... snart bli eg å se ut som helten min (go che!)
eg har også funne ut av den brutale forskjellen på inne og ute fotball... rula gata på innefoppaln på fredag, men da vi hadd første utetrening på søndag på kunstgresset på moholt kom eg fort ned i skiten igjen... det her bi ikke å gå bra...
det e jo trossalt fem år sia eg spella årntli fotball, så det bi kanskje å ta litt tid før eg "kjem inn i det"... evt kort tid før eg bli bedt om ikke kom tilbake...
men eg fikk no knabba drakt nr 17, uten at eg trur det va så stor interesse for den egentlig...
drakt nr 17 e den som eg har spella i både i båsmo & ytteren, hemnes il og stålkameratene så det så... i tilfelle du lurt piffa....

på søndagen va eg og ho kathrine i ila-parken lammi lille-rebecca... det va litt artig, men vi "voksne" bli litt forter lei enn små unga bli trur eg... "åh... en gang tel?" Følt også at vi fikk en del rare blikk og blei litt uglesett av de andre foreldran som va der. kanskje vi gjor nå feil... eller rett og slett bare så litt ung og malplassert ut...

vel vel...
no e det tid for ettertanke
hade

1 kommentar:

Marthebarte sa...

ja det va en stund siden sist.. :) du e go t å skriv om helt vanlige ting å få d t å bli gøy å les. d ska du ha... :)