onsdag, april 13, 2005

du e ikke dum du, ludvigsen!

ka va det egentlig eg va bekymra for?
vi sku jo spell på grus, alle dårlige fotballspilleres venn, og ikke kunstgress. jeei. det gikk jo mye bedre. men det kan jo også ha vært de fine røde skoan mine som gjor utfallet?
det som egentlig sku vær en treningskamp vist seg å vær et komplett kaos. ingenting va organisert og vi hadd ikke bane og ikke mål. hurra.
men etterhvert fikk vi delt oss opp på to bana og fikk spella fussball. i regnet. med gnagsår etterhvert. gnagsår e ikke nå særlig egentlig. skjønn ikke ka vi ska med det.
vel hjemme fikk ho kathrine og marthe ideen om å fær ut. lur som eg e slo eg følge. no ska det seies at eg ikke drakk så mye (to øl og tre glass vin ca) og vi va ikke ute så lenge, men alikavel... ute på en tirsdag igjen. har ikke vært på vinkveld på 3b sia "piffa's night out" i juni. mye raringa der no og. og all ære tel ho marthe som klart og stjel med to vinglass!


heftig nachspiel i gamle åsvei 5 Posted by Hello

og idag har eg stort sett ikke gjort mye. va i byen og fikk gratis popcorn (filmfestivalen e no hjertelig velkommen i byen når som helst) og vaska koppa.

kanskje på tide å gjør nå meir fornuftig. ikke spell fm, rolf-arne... ikke....

Ingen kommentarer: