søndag, juli 03, 2005

hetebølge

varmen hold seg... og eg e fortsatt i live... hooray. eg e egentlig ikke så veldig glad når det e sånn supervarmt. veit ikke helt ka eg ska gjør. det bli liksom så varmt... liksom...

sov ganske lenge idag og. våkna vel litt over kl12. va heime på finni igår og grilla lammi mamma&pappa og marit&sigve. mmmm... grillmat... i tillegg smaka eg på øl'a eg kjøpt litt tidliger i sommer (hysj hysj), og den smakt fortreffelig. så på live 8 konserten store dela av dagen, og mala også litt ute på verandaen tel ho marit. no e det ikke så mye igjen.
dagen idag har gått med tel å se F1 løpet fra frankrike. på tv4 vel og merke fordi de der helvettes tv2 sku vis tour de france istede og send F1 kl 00. håpløst. heia sverige. etter det så bynt vi å flytt saker og ting, som vaskemaskin, kjøleskap, fryser, tørketrommel, sofa og seng mm tel ny leiligheta tel ho marit. da hadd eg i hvertfall nå å gjør i varmen, så da går det bedre. e ikke så flink tel å bare sitt i ro og "nyt" at det e varmt. etter å ha kjørt tre lass bortover for vi på esso og spist burger. mmmmmmmm. 160g bacon cheese burger m pommes frites.

no bynn det no å nærm seg at eg ska fær heim tel finni. arbeid i mårra. no har han pappa og mamma tatt ferie så da må eg stå opp aleina og lag matpakke sjøl, og ikke minst kjør sjøl om mårran. det kan bli et spennanes prosjekt. må prøv å ikke vær for lenge oppe i kveld!

ellers: briskeby - miss you like crazy --> antageligvis den nest verste sangen som spelles på petre. minn meg veldig om den maria arredondo sangen som dem spelt i fjor, mad summer, eller nå sånt. den e helt håpløst dårlig, og eg håp dem brenn lenge i helvette for å ha laga den sangen. helt håpløs... men det finnes verre, men den tid den sorg...

schnallabais

Ingen kommentarer: