søndag, juli 31, 2005

rødvins-helge

no har ørjan sin fantasivenn igjen funne fram tel den lille bortglemte bloggen sin. sku ha ønska han laga en med meir energi og disiplin. og kanskje litt større kunnskap om faget "etikk og økonomi." det her bi aldri å gå bra.

no har eg ei uka igjen heime, og den må faen meg brukes fornuftig. har ikke lest så jævelig mye, så eg må sats litt no trur eg. eksamen 9. august e alltid like artig. heldigvis e det en tirsdag, så kanskje det bli vinkveld på 3b etterpå? alle som e interessert i det må bære holla out to me. sia det stort sett bare e ho piffa som les her så e det et så godt som et spørsmål tel deg.

har to fin fine utekvelda bak meg no, og e ikke nevneverdig neddreten, som eg va på det her tidspunktet for ei uka sia. va dårlig tel langt ut på mandagen, så det va ikke nå særlig. men med tid og stunder klart eg igjen å gå oppreist i butikkan og ikke vær redd for alle sammen. e nok et år utelatt fra sjonstocks fotoalbum. kan det vær en sammenheng med at store dela av tida blei brukt nedi lavoen tel han da9L? fikk uansett masse bra bilda sjøl, bl.a av verdens minst fotogene mann, markus rødfjell rønning. hæregud mate.

ach... no gidd æ ikkje meir

2 kommentarer:

Liv sa...

vinkveld p 3b? akkurat no e æ veldi fyllesjuk så d hørtes ikke så fristende ut, mn d gjør d sikkert etter hvert :) æ va p nachspill sammen m johan i natt :D

Anonym sa...

olol. det her må vi gjør kvær dag på hybelen: http://www.zippyvideos.com/211129792726595.html

nachspiel med johan e ikke tel å spøk med, liv, han e en av de aller aller beste. trur det va han som pessa i en steikovn en gang.

take care, iglodor peace out.