lørdag, juli 16, 2005

snartefar

endelig helg.
det her har vært ei lang uka, og eg e sliten både mentalt og fysisk. har slitt med hauverk og vært veldig trøtt på jobb. ikke vært nå særlig. e også så forbanna jævelig lei av sommerhitsen som e på p3 at eg snart.... ja eg veit ikke ka eg kan gjør. den der jævla briskeby sangen kunna eg godt klart meg uten. den e så ufattelig dårlig at eg veit ikke ka som kan overgå den. trudd ei stund at den backstreet boys sangen sku vær verdens dråligst sang, men briskeby satt en ny standard. stygge stygge dama. ser ut som en mann.

i går va eg ute på vift lammi han markus. og forsåvidt ho sigrid og... det va no så artig atte. alle andre vi kjenn e reist på helgetur tel sverige. ikke at eg blei invitert for å sei det sånn. hadd ikke fornt uansett, men det e no hüggelig å bli spurt. man kan vel ikke sei at det tok helt av iløpet av kvelden, men det va helt greit. lå på sofaen tel ho marit, og fant fort ut at den va litt for kort tel å ligg på. må finn på nå lurt....

ps! drep briskeby

Ingen kommentarer: