onsdag, juli 20, 2005

miss you like fecies

eg erklær no hellig krig, aka jihad, mot briskeby. dem som tar dem av banen ska få se meg naken... hvis det sku vær ønskelig...

eg still også store spørsmålstegn med "i'm not in love... it's just a face that i'm going through"... snakk vi om en fase... eller et ansikt???

no e det snart sjonstock. hvis det bi samme været som det e akkurat no, kan det bi et gjørmehelvete uten like. det høljeregn. og torden. og lyn.
men det e sikkert bare en face været går i gjennom.

hip hop

ps! det bor forresten en liten lauvbakk i nærheten av ho marit. va ute å leka med han i sta. det va artig, men han va litt redd trur eg. også sparka han med bakfotan og beit på fingran mine. trur han trudd dem va mus kanskje ???

1 kommentar:

Liv sa...

hihihi! d bor en liten lauvbakk i førsteetasjen å! :D